Ombre & Lumière : le Mod
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ombre & Lumière : le Mod

Le forum du Mod O&L
 
AccueilPortailRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 – 16 Go / 512Go (CDAV : ...
499.99 € 699.99 €
Voir le deal

 

 Vorführungen

Aller en bas 
4 participants
AuteurMessage
Michaelmann
Traducteur/Übersetzer/Traductor



Nombre de messages : 4
Date d'inscription : 25/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeJeu 26 Avr - 16:38

Ok, i am here now. I think the most of you dont understand german (ok, SonOfKhaine do it) so i speek English. I am ready to translate you textes. I am quiker if you give me them in English or German, so I musnt search a lot of France words i dont know anymore. You say at the German Oblivion-forum: you must find some names for Weapons and Armors? ok send me a picture of them and i think i will know good names for them. so i am ready for work, so start with send me the text for Translation! write them here, or send them at the German frum with a privat message. study
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeJeu 26 Avr - 19:04

Naja, ich glaube du solltest dir besser in die Deutschzusammenarbeit posten...

Mach das nochmal in Deutsch, ich kann die Übersetzung für die Franzosen machen.

OK, à présent je suis içi. Je pense que la plupart d'entre vous ne comprennent pas l'allemand (OK, SoK comprend) donc je vais parler anglais. Je suis prêt à traduire les textes. Je serais plus rapide si vous me les pasez en allemand (à améliorer) ou en anglais. Tu as dis sur le froum allemand qu'i l y a aussi des noms d'armes, d'armures et de PNJ à trouver. Envoie moi un dessin et je pense pouvoir en trouver des pas trop mauvais. Je suis prêt à commencer, envoye les textes et je les traduirais. Ecrive les içi ou envoie les par MP sur le forum allemand.

P.S : Kroq Gar, la prochaine fois qu'il parle en anglais je te le laisse, ne t'inquiètes pas Wink

P.S : Kroq Gar, nächstes Mahl, wenn er in Englisch schreiben würde, würde ich dir die Übersetzung machen lassen Wink
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
Kroq Gar
Traducteur/Übersetzer/Traductor
Kroq Gar


Nombre de messages : 30
Age : 31
Date d'inscription : 21/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 27 Avr - 10:17

Lol merci.
Willkome Michelman !
Ich schpreche auch ein bischen Deutch aber SOK schpricht es bessere.
Ich kumme mich um die englishshpresher und ich mache auch fur dich das Script Ubersetzung. (im english weil ich kann nich es in deutch machen).

Pour les français:
Bienvenue Michelman !
Je parle aussi un peu allemand mais SOK parle mieu la langue que moi.
Je m'occupe des anglophones mais aussi de la traduction du script pour toi. (en anglais car je ne peux pas en allemand).

PS: entchuldigung für mein deutch, dass nicht perfect ist Wink
PS: pardon pour mon allemand qui n'est pas parfait. Wink
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 27 Avr - 18:30

Pas trop mal, Kroq Gar ! Franchement pas mal. Pas trilingue, mais avec du boulot du devrais pouvoir t'en approcher. Du boulot en allemand, hein, parce que pour l'anglais c'est franchement magnifique. Hereusement que tu as accepté de venir dans notre équipe qui commence de plus en plus à ressembler à une Dream Team lol! enfin non, pas lol! parce que je le pense vraiment.

Nicht so schlecht, Kroq Gar, wirklich nicht so schlecht ! Du sprichst noch nicht drei Sprachen, aber wenn du arbeiten würde, könntest du. Arbeit für dein Deutsch, nicht für dein Englisch (er ist total perfekt). Unsere Team wird richtig 'ne Dream Team sein lol! Naja vielleicht kein lol! weil ich es richtig denkt.

Dem Anfang von die Zusammenfassung :

At the beginning, there is the Vacuum. Then appear two beings, Light and Shadow. Unable to make open battle, each one creates a building, floating in the Vacuum, the Demon Dungeons and the Angel Tower, that they populate of two races: Angels and Demons. The two new forces begin a war, the first and greatest ever.

They battle for a long time, but no camp manages to get an advantage on the other, so to settle the fight Good and the Evil work together to create the Young Races [Mrywekard (Drakes), Dïushara (Blood Elves) and Hrakagi (Ghouls)] but also Ethyragan, the world connecting the Tower and Dungeons (before that there was just a bridge), who join the war on either sides or fight between themselves. They manage however to get together to create Ethyragan, which is also the name of a city (which gave its name to the world): Ghouls bring materials, the Blood Elves arrange them, cut them and make plans while Drakes welds the blocks together and solidify them.

Ethyragan mainly becomes the capital of the Blood Elves, but because of their help, the Drakes and Ghouls have the right to stay and have the same rights as the Blood Elves.
Ghouls mostly live however in the wild lands in the surroundings, and Drakes rarely come out of their Sacred Lake, but to participate in the War.

By their thought, being the only races to have faiths, the Young Races create the gods, still weak and sleaping, having no powers or consciousness of their existence.

The War finishes by an alliance of the Young Races against the Angels and Devils, but Darkness and Light become allied temporarily to give rise to their fury against the Young Races.

They create another dimension to absorb this abundance of energy, but it was not big enougth: Ethyragan loses the biggest part of its greatness, its fauna and its flora are altered...

The Blood Elves are almost annihilated, and lose most of their powers, but they survived, living in the ruins of Ethyragan, kindling their hatred of their creators, sometimes serving as mercenaries for Darkness or Light...
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
Michaelmann
Traducteur/Übersetzer/Traductor



Nombre de messages : 4
Date d'inscription : 25/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 27 Avr - 21:44

So, hier die Deutsche übersetzung, allerdings bin ich erst heute abend dazu gekommen und war auch sehr müde, deshalb kann es sein das ich einige Fehler gemacht hatte....
edit: so, bin jetzt wieder wach, korriegiere so ein paar fehler....
HIER:

Es begann mit dem Nichts. Dann erschienen zwei Anfänge, Das Licht und der Schatten. Da es für sie selbst nicht möglich war, sich offen zu bekämpfen, erschuf jeder ein Gebäude, das im Nichts trieb, die Verliese der Dämonen und den Engelsturm, damit diese Gebäude zwei Rassen ausbildeten: Die Engel und die Dämonen. Dieses beiden neuen Streitkräfte begannen einen Krieg, den ersten und größten Krieg aller Zeiten....


Sie Kämpften lange Zeit, Doch keiner konnte einen Die Oberhand behalten. Um den Streit zu schlichten, arbeiteten Gut und Böse zusammen um die Jungen Rassen zu erschaffen. [Mrywekard(Drakonen)Dïushara(Blut Elfen) Hrakagi (Ghuls) aber auch Ethyragan, Die Welt, verband sich mit dem Engelsturm und den Verliesen der Dämonen wo es vorher nur eine Brücke gab, und es wurde Entschieden wer dem Krieg auf einer Seite beitrat oder zwischen ihnen kämpfte. Die Jungen Rassen hielten jedoch zusammen und erbauten Ethyragan, Die gleichnamige Stadt welche der Welt ihren Namen gab: Die Ghuls brachten Das Baumaterial, Die Blutelfen ordneten es ein, bearbeiteten es und machten Baupläne, während die Drakonen die einzelnen Gebäude errichteten.

Ethyragan wurde hauptsächlich die Hauptstadt der Blut Elfen, doch da sie beim Aufbau geholfen hatten waren die Rechte der Ghuls und der Drakonen in der Stadt zu bleiben den der Blut Elfen gleich. Doch die meisten Ghuls lebten in der wilden Umgebung der Stadt, und auch die Drakonen kamen, außer um Krieg zu führen, selten aus ihren heiligen Seen.

Bei dem Gedanken, die einzigen Lebewesen mit glauben zu sein, erschufen die Jungen Rassen die Götter, doch sie waren schwach und schliefen und hatten weder Kraft noch Bewusstsein das sie überhaupt existierten.

Der Krieg wurde durch eine Allianz der Jungen Rassen gegen die Engel und Dämonen beendet.
Doch Licht und Schatten waren darauf hin sehr wütend auf die Jungen Rassen.

Die Blutelfen erschufen eine andere Dimension, um die Energie die von ihr ausging einzusaugen , doch es war nicht genug um Licht und Schatten aufzuhalten: Ethyragan verlor den Großartigsten Teil seiner Welt, Die Tier und Pflanzenwelt wurde verändert….


Die meisten Blutelfen wurden vernichtet und verloren all ihre Mächte, doch die die überlebten sind jetzt in den Ruinen Ethyragans und schüren ihren Hass auf ihre Erschaffer und werden vom Licht und der Dunkelheit als Söldner genutzt…..


Dernière édition par le Dim 29 Avr - 14:24, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 27 Avr - 22:22

Gute Arbeit ! Ich hoffe, dass Kroq Gar die Überstetzung schnell machen wird. Aber wir haben Zeit, oder ? Ich muss noch die Dialogen zu schreiben einfangen, und das Modgeschichte richtig anfangen (und die Prophetie über dem Plage schreiben...).

Joli boulot ! J'espère que Kroq Gar va vite finir de traduire la seconde partie en, mais ebon, on a le temps. Je dois encore comencer les dialogues, préparer l'histoire du mod prprement dit, écrire la prophétie à propos du Fléau...
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
Kroq Gar
Traducteur/Übersetzer/Traductor
Kroq Gar


Nombre de messages : 30
Age : 31
Date d'inscription : 21/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 27 Avr - 23:25

Désolé de pas avancer très vite mais j'était pas là aujourd'hui.
Par contre notre part'ner a l'air de bien travailler^^.

Entschuldigung fur nicht schnell arbeiten aber ich wäre nicht da.
Aber unsere Mitarbeiter macht sehr gut arbeit^^.

Drakes fall into a deep sleep, in the deepest pit of the Lake, awaiting the arrival of the Chosen One in order to awake and to be avenged of their old masters.

The Ghouls were totally devoted to Darkness or Light, and did not think of protecting themselves: their bodies and their souls were corrupted, distorted, tortured and cast in the Vacuum. Some mages are capable of calling upon them temporarily, and even, by using ancient words of forgotten powers, by using the soul of an Angel or a Demon as well as a sacrifice, to make one come bake into the real world. But this is extremely hard, and few see the interest in making one of these tortured and completely uncontrollable creatures come back.

Hell and Paradise were create, out of reach, 2 powers keeping only the Tower and the Dungeons as nearly empty advanced posts in Ethyragan.

The dimension created was named Oblivion, and suddenly the gods woke up, without any memories, having no means to see Ethyragan, believed to be at the dawn of the world.

There we join the scenario of Bethesda: some Gods decide to leave Oblivion and to create Tamriel: they are Aedras (the 9 Divine), the other become Deadras. Aedras also create the other races.

Here we leave the scenario of Bethesda again: the last Blood Elves create, helped by Angels and Demons who want to continue the War (in a discreet way, being afraid of the anger of the Young Races) Altars connecting Ethyragan and Tamriel.

Far later, an Angel of the name of Cyfer helps the Demons, but when they don't deed him any more, they reveal his treachery: he is then banned, and arrives at Tamriel, filled with hatred as much for Darkness as for Light. He takes refuge in a fort named Irmehk to study means to create an overpowered race, capable of serving his purposes. He urges Ayléides to create the Necromancy, but he knows that it will not be sufficient, at least it allowed him to build up a small garrison.

Bon désolé mais je dois partir. Je revien mercredi. Je peux pas avant.

Entschuldigung aber ich muss gehen. Ich komme am Mitwoch. Ich kann nicht vor das.
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeSam 28 Avr - 13:38

Bah, rien de grave, d'içi là ça laissera le temps à Michael de recruter un peu sur d'autres fofos allemands. En tout cas, bon travail, comme d'habitude.

Es ist doch nicht schlimm, dass wird Michael Zeit lassen, um auf www.tes.de oder andere Foren Hilfen zu fragen. Wenn er Lust hat, natürlich. Sehr gute Arbeit, wie immer Wink
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
Michaelmann
Traducteur/Übersetzer/Traductor



Nombre de messages : 4
Date d'inscription : 25/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeSam 28 Avr - 13:48

ich habe bereits einen Modder gefunden der euch helfen wird, allerdings hat er icq. ich glaube er wollte dich , SonOfKhaine, bei msn adden, ich weis aber nich ob er das schon getaen hat, bin gerade beim übersetzen, werde aber gerade von Familie genervt...
Revenir en haut Aller en bas
Michaelmann
Traducteur/Übersetzer/Traductor



Nombre de messages : 4
Date d'inscription : 25/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeSam 28 Avr - 14:57

SO hier den nächsten Teil der Übersetzung, ich denke das müsste so stimmen. war das die ganze Vorgeschichte oder kommt am mittwoch noch ein dritter teil??

hier der text:

Die Drakonen fielen im der untersten Grube ihres heiligen Sees in einen Tiefen Schlaf und warten auf die Ankunft des Auserwählten um aufzuwachen und von ihren alten Meistern gerächt zu werden


Die Ghuls waren den Mächten von Licht und Schatten ausgeliefert und dachten nicht daran sich selbst zu schützen: ihre Körper und ihre Seelen wurden verdorben, verzerrt, gequält, und wurden zurück in das nichts geworfen. Einigen Magiern ist es möglich einen von den Ghuls zu kurzzeitig zu beschwören, und einige können sogar, durch das sprechen uralter mächtiger Worte und dem Opfern der Seele eines Engels oder eines Dämons, eins dieser Geschöpfe dauerhaft in die Realität zurückrufen. Doch das ist sehr schwer, und Wenige sehen einen Nutzen daraus einen dieser gequälten und unkontrollierbaren Kreaturen zurück zu holen.

Himmel und Hölle wurden erschaffen und nur noch zwei Mächte hielten den Turm und die Verliese als Posten in Ethyragan.

Die Dimension , welche die Blutelfen erschaffen hatten, hieß Oblivion. Und plötzlich wachten die Götter auf, ohne Erinnerungen und sie hatten keine Möglichkeit Ethyragan zu sehen, also glaubten sie, sie seien nah der Dämmerung der Welt.

Hier schließen wir uns dem Szenario von Bethesda an: Einige Götter entschieden, Oblivion zu verlassen und erschufen Tamriel, sie waren die Aedra (die neun Göttlichen) die anderen wurden zu den Daedra. Die Aedra erschufen auch die anderen Rassen, die heute in Tamriel leben.

Hier verlassen wir das Szenario von Bethesda wieder: die letzten Blutelfen erschufen , mit Hilfe der Engeln und der Dämonen welche den Krieg vorsetzen wollten, (jedoch auf einem Heimlichen Weg. Da sie sich vor dem Zorn der jungen Rassen fürchteten) Altäre um Ethyragan mit Tamriel zu verbinden.

Viel Später half ein Engel namens Cyfer den Dämonen , doch als diese ihn nicht mehr brauchten, deckten sie seine Tarnung den Engeln auf und er wurde aus Ethyragan verbannt und kam in Tamriel an, gefüllt mit Hass auf das Licht und den Schatten. So nahm er die Burg Irmhek ein um in den Alten Schriften eine Möglichkeit zu finden selbst eine unglaublich mächtige Rasse zu erschaffen die seinen Zwecken Dienen sollte. Er Zwang die Ayleiden die Necromanten zu erschaffen, doch er wüsste das das nicht genügen würde, mindestens erlaubte es ihm eine eigene Garnison aufzubauen.


Dernière édition par le Lun 30 Avr - 15:10, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeDim 29 Avr - 14:01

Ja, er hat mir bei MSN geaddet, aber ich habe mit ihm noch nicht gesprochen. Danke Wink

Perfekt, wie immer Very Happy Nächstes Teil kommet Mittwoch. die dialogen werden später ankomment, ich mache zuerst alle unfliegende Rassen und die Sternzeichen fertig.
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
Kroq Gar
Traducteur/Übersetzer/Traductor
Kroq Gar


Nombre de messages : 30
Age : 31
Date d'inscription : 21/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeMar 1 Mai - 22:18

Hier ist die Ende:

After long years, he more or less succeeds in developing a sample of Black Elixir. He knows that he cannot test on himself, but does not want to offer it to just anyone. He chooses a brilliant character, named Nargash, an initiate with the secrets of Necromancy. The Elixir increases his capacities, but not as much as hoped for, and the experience leaves him terrible side effects. he becomes a sort of lower vampire, and those of Tamriel are in fact his vampiric “descent”. he continues improving the Elixir, but a violent argument occurs between him and his master. But the pupil had become stronger, and the angel had to flee. his went and denounced him to the Angels but also to the Demons, hiding his identity. Then he fled in an unknown place.

Irmekh was well made, but not enough…. All the impious writings were burned, the fortress devastated, its occupants destroyed and incinerated. Only seven parchments survived, and upon them was written an incomprehensible poem.

An even longer time passed, and when the seven parchments found taking, all the current races were already create. Each purchaser were avid of power: Oshuran of Styrgas, an Orc, Adharosh, Redgard, Lei-Jhin, Argonien, Karskrin, Khajiit, Vlad Vaan Korstein, Imperial, Nefertari, Northern and Bo' Zhun, Bret.

All succeeded in cracking the messages code. They met at the same time in the hiding-place where Nargash had buried his dark secrets. They studied together, then finally managed in creating the finale version of the Black Elixir. They drunk one drop each, inside were 8 of them. They didn’t know what to make of the last one, so they left it, sealing the bottle by magic and locking up it in Nagash’s hiding place.

Each one accepted various capacities, and various curses, in addition to the vampirism considered as “common” today:

Oshuran’s body was horribly deformed, but he became more resistant and could run like no other creature. His wounds healed instantly. His followers were named Styrges. He sought to overcome the need for blood by the greatest hatred that can exist, and his pupils followed his teaching. He was killed by its own race, the Orcs, irritated by his hatred.

Adharosh becomes a warrior without equal. No one could beat him in a duel. His magic faculties were almost destroyed. He died facing a Dragon because he wanted to drink his blood which, according to rumor, would remove for always his need for blood. his sought to overcome his thirst by martial perfection. His pupils bear the name of Hémocrates.

Lei-Jhin tried to understand the mysteries of the world by using magic. For him, if someone discovered the true nature of an object, of a race or of one element by meditation, it could have absolute control on it. After having discovered many secrets, he tried to understand the mystery of Death. He is always meditating although his heart and his brain stopped working long ago, according to his disciples. He tried to control his thirst by meditation. His pupils are Naurelmmeents gifted in Mysticism, Alteration, Cure and bear the name of Jadhlings.

Karskrin became a assassin master. He was able to kill anyone, wherever they were. On the other hand, even full of blood, the light was unbearable for him. For him, the vampire can seal its thirst for ever if it kills a sufficient number people. He perished by pursuing his target outside whereas the first lights of dawn were appearing. His disciples are Harkans.

Vlaad Van Korstein thought that only the perfect control of each aspect of vampirism could release him from the bloody cycle. His capacities were weaker but superior to those of the “common” vampires such as one finds in Tamriel and does not have any of the curses which touche the six other Vampire Masters. He was killed by a Priest of Akatosh who had had wind of his misdeeds. His disciples are Van Korsteins.

Nefertari specialized in the mortal spirit. Her beauty without equal and her higher intelligence enabled her to be made invisible, to charm the living, to make them obey her least whims… Her force and her resistance are less powerful than that of the other Vampires, but remain more important than that of the simple mortals. She was killed by a jealous Northern girl who took her by surprise. According to her, a vampire can be delivered of the blood obsession by living in luxury, joy and surrounded by many slaves. Her disciples are Lahmiaes.

Bo' Zhun was a very powerful magus and an good alchemist, the worthy heir to Nargash. He was the only one of the seven to go back to Necromancy. He also learned in less proportions the Daedric magic. For him, only a potion would make it possible to preserve the advantages of the vampirism without nourishing a thrust for blood. He died of his continual experiments, because all of them caused an important putrefaction of its body. His disciples are Nécrarques.

A mortal can join one of the these lines by drinking a drop of the blood of the Master of the line. Although they died, there remains an important quantity of the Master’s blood, because very few are the chosen and each Master gave one liter of blood per year.

The reserves of second generation blood are also very important, and they undoubtedly will never be exhausted.
Revenir en haut Aller en bas
Kroq Gar
Traducteur/Übersetzer/Traductor
Kroq Gar


Nombre de messages : 30
Age : 31
Date d'inscription : 21/04/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 1 Juin - 21:38

Bon eh bien pour les partenaires ca semble etre foutu hein.
niveau anglais ils sont pas interessé non plus alors c'est tout...
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeVen 1 Juin - 22:18

Oh non, c'est juste que mon allemand je ne l'ai pas secoué et qui'il a oublié, c'est tout. Pis il y a le 2ème allemand uqi demande des screens et uqi ne se connecte jamais et dont l'adresse est bizarre (elle n'apparait pas en lien quand on la tape sur MSN) et que les mails qu'on envoie ne partent pas. Je vais réussir à le choper, et là c'est pas des screens qu'il aura, c'est la 1.3 dans toute sa gloire
Spoiler:
Oups, je me suis emporté.

En tout cas les anglais ils vont se clamer dès qu'ils verront la 1.3, elle sera finie Mardi soir sans doute vers 22h. Dès Mercredi soir je la met sur Rapidshare, Jeudi soir je la met sur ombre-et-lumière, jeuxvideo.com, Wiwiland. Vendredi soir je suis en vacances, tu prend le lien vers la version anglaise (ça se traduit facillement) et moi celu vers l'allemande. Samedi soir les gens auront fait leurs premiers pas. Dimanche soir les gens sont au courant de ce qu'on sait faire, on croule sous les propositions d'aide. Lundi matin, je me réveille, à 8h mes parents sont partis à 17h ils revienennt, entre les deux moddage intensif, et ça pendant 2 ou 3 semaines. Au plus tard à la fin des vacs la V 2.? est finie, on a pas mal de membres et on commence les choses sérieuses.

Franchement, je vois l'avenir avec une vraie sérénité pure et totalle pour la preùière fois depuis le début. On aura des français, on aura des anglais, on aura des allemands, on aura le mod, on aura la gloire, on aura la victoire contre la xénophobie!
Spoiler:
Et j'ai encore pété un câble. Deux en un message... Bon, allez, je vais me coucher ^^
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
juncoril
Maitre-Scénariste
Maitre-Scénariste



Nombre de messages : 245
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeSam 2 Juin - 13:42

tu devrais être supporter sportif, tu pourrait faire revivre des suicidé avec des textes comme ça!
Revenir en haut Aller en bas
SonOfKhaine
Chef d'Equipe
Chef d'Equipe
SonOfKhaine


Nombre de messages : 531
Age : 30
Date d'inscription : 27/02/2007

Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitimeSam 2 Juin - 15:14

Ben ouais, c'est pour ça que je suis chef Laughing

Evitez juste de cliquer sur les "spoilers", ce sont des choses qui feraient mieux de rester cachées (je les aies mises sius spoiler ce matin, mais pas effacées) ^^
Revenir en haut Aller en bas
https://ombre-et-lumiere.superforum.fr
Contenu sponsorisé





Vorführungen Empty
MessageSujet: Re: Vorführungen   Vorführungen Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Vorführungen
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ombre & Lumière : le Mod :: Partenariat Etranger / Fremdliche Zusammenarbeit / Foreigner Partners :: Partenariat allemand / Deutsche Zusammenarbeit-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser